De Schiedammer Online

zondag 1 november 2015

Dame draait kont in sportschool. Andere (dronken) dame: brengt u me naar huis agent?

SCHIEDAM -  In de sportschool aan de St. Anna Zusterstraat (tegenover de achteringang van het Wennekerpand) is zaterdagavond een grote glazen pui gesneuveld.

"Dame wilde keren in St. Anna Zusterstraat, maar dacht iets meer ruimte te hebben en reed ruit van sportschool eruit", zo meldt Kees Koopmans, de wijkagent van Schiedam Centrum.

Enkele uren later, het was inmiddels al zondagnacht, had de wijkagent opnieuw te stellen met een dame. Koopmans: "Huilende dame vraagt: kunt u mij a.u.b. helpen. Natuurlijk zei ik nog. 'Ik heb te veel gedronken, ik wil naar huis.' Die zag ik niet aankomen."


Volg ons ook op facebook en twitter en instagram.  

Als bedrijf of organisatie een journalist nodig voor persbericht, interview, verslag, webtekst, foto, videodoc? Schakel persbureau Mirum in Modum in.
Bel Jan Schrijver voor informatie op 010 - 4111121. Voor spoedopdrachten: 06-83563025.
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten